Het meten van de klanttevredenheid vormt een belangrijk onderdeel van de ontwikkeling van Spoken

door aug 26, 2024

Het meten van de klanttevredenheid is een essentieel onderdeel van de operationele ontwikkeling van Spoken en daarom monitoren wij de klantervaring regelmatig. Al met al is het ontzettend leuk om te zien dat onze klanten tevreden zijn over onze dienstverlening; sinds begin 2023 bedraagt ​​de gemiddelde klanttevredenheid (NPS, Net Promoter Score) maar liefst 79! 🎉

Wij vragen regelmatig om feedback van al onze klanten en zij kunnen naast de NPS-beoordeling ook anoniem feedback geven op papier. Wij zijn blij met zowel constructieve als positieve feedback.

Hier zijn enkele fragmenten uit de schriftelijke feedback van klanten die we hebben ontvangen:

Snelle en vriendelijke service! Het resultaat van de werkzaamheden was goed, de levering was snel en de klantenservice was vriendelijk. Nogmaals bedankt voor je hulp! (Cliënt: Tuulikki Tervo, Juridisch assistent, Avance Asianajotoimisto Oy)

It’s so quick and so flawless. Great deliverance every time. (Cliënt: Jesper Nordin, Digital Designer, Biotage Sweden AB)

Snelle en betrouwbare werking. De kwaliteit van de vertalingen is zeer goed.

Altijd snelle service en als u ergens last van heeft, krijgt u ook elke keer zakelijk en snel antwoord op de vraag. Uitstekende actie!

Echt snelle, kwalitatieve en efficiënte service.

Zeer betaalbare en zeer snelle ondertitelservice.

Super fast and very good quality!

Good service, quality and quick too.

Daarom willen wij onze klanten bedanken voor hun vertrouwen en feedback. Samen zullen we deze reis nog beter maken. 💪

Hier is een samenvatting van de Net Promoter Score: Het is een aanbevelingsindex, d.w.z. hoe waarschijnlijk het is dat klanten een bedrijf, product of dienst zouden aanbevelen aan hun vrienden of collega’s. Het cijfer kan tussen -100 en +100 liggen, en hoe hoger het resultaat, hoe beter.