Nieuwe editorweergave in het klantaccount van Spoken

door sep 9, 2024

We hebben een nieuwe functie toegevoegd aan het Spoken TOOL-klantaccount, waardoor het gemakkelijker wordt om ondertitels en transcripties die ontvangen worden te bewerken. Of het nu gaat om professioneel gemaakte of door AI geproduceerde ondertitels of transcripties, u kunt nu de tekst, sprekermarkeringen en tijdcodes precies zo bewerken zoals u dat wilt in de nieuwe bewerkingsweergave. Na het bewerken kunt u het bestand downloaden in het gewenste bestandsformaat.

De functie is ontwikkeld omdat de kwaliteit van ondertitels geproduceerd door kunstmatige intelligentie de afgelopen jaren aanzienlijk is verbeterd. Voor de meeste van onze klanten is deze kwaliteit al goed genoeg of zijn er slechts kleine aanpassingen nodig. Met de nieuwe reparatieweergave kunnen klanten zelf kleine wijzigingen doorvoeren, wat flexibiliteit en snelheid van het werk oplevert. Zo weet je zeker dat de ondertiteling en transcripties precies aan jouw wensen voldoen.

Ondertiteling

Transcriptie

Het gebruik van de nieuwe editorweergave is eenvoudig

1. Log in op uw klantaccount op https://tool.spoken.fi . Als u nog geen klantaccount heeft, kunt u er één aanmaken door op de link “Register now” te klikken.
2. Selecteer het bestand dat u wilt bewerken en klik op de knop BEWERKEN die in de bestandsrij wordt weergegeven.
3. De eerste keer dat u de reparatieweergave gebruikt, wordt er een tutorial weergegeven, zodat u gemakkelijk aan de slag kunt. Je kunt achteraf ook terugkeren naar de tutorial via de infoknop in de rechterbovenhoek.

Geef ons feedback

We verwelkomen feedback over het gebruik van de nieuwe reparatieweergave! Via onderstaand formulier kunt u feedback sturen: